kids-internet markt

 

Een ander interessant ding dat ik bij Springwise tegenkwam: Video delen op de Joodse gemeenschap.

“Kan de nichemarkten de volgende grote golf in online video delen?” Dus vraagt ​​Bridgette, een van de auteurs van de blog, ons. “Yideoz, een nieuwe onderneming die voor de Joodse gemeenschap is gelanceerd, is eraan verbonden door het aanbieden van een forum voor het uploaden en delen van videobestanden die specifiek betrekking hebben op deze demografische bevorderende culturele trots en ook een plek bieden om gedeelde belangen uit te drukken.”

Interessant om dit te zien. Ik vraag me af of dit een specifieke vraag is die u zou moeten vragen over sites voor het delen van video’s.

Kijkend naar het hele internet en nieuwe media ontwikkelingen, en alle nieuwe initiatieven die opduiken, denk ik persoonlijk dat het een algemene trend is die plaatsvindt. Meer en meer zie je specifieke sites voor zeer nichemarkten.

Zoals u waarschijnlijk weet, werk ik in kindermarketing. Wanneer u naar deze specifieke markt kijkt en het is internet intiatieven, ziet u meer en meer specifieke interesses of activiteiten die kinderen bezig zijn met, worden getarget. Enkele voorbeelden die relevante spelers in Nederland zijn:

Spele.nl / spelletjes.nl / funnygames.nl – dit zijn alle online game sites, met een enorme collectie online arcade games. Veel kinderen houden van dit soort spelletjes en bezoek deze sites. Het is makkelijk om te beginnen en gewoon het ding waar ze naar op zoek zijn.
Ga Supermodel – dat is specifiek voor meisjes bestemd. Meisjes die een model willen worden of droomt hierover. Er zijn veel van hen, de echte girly-meiden. Maar dit is een website / gemeenschap die echt richt op een specifieke interesse van het doelgroep.
Kindertent.nl / Website Maker – is een website waarmee kinderen hun eigen website kunnen maken. Ook een specifieke activiteit voor kinderen op het internet.
Ik denk voor de website van de website van de kinderen (met veel verschillende inhoud en online activiteiten), het wordt steeds meer aan het spannen om sterk te blijven en een groot aantal UV’s te handhaven. Dit is tenzij je een zeer sterk merk- en multimediale platform hebt om de kinderen voortdurend te bereiken …